Tema: Re: Rukyta zveriena
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-12 10:33:53
O man atrodo ,kad jie sauna i viska kas juda ir todel prognozuoti busimo
kepsnio kokybes neimanoma. Todel daznai nukerta kokia karve ar arkli, nes
labai daznai buna pripiese alkoholio daugiau nei reiketu ir leistina.
Zinau tiek ir tiek istoriju, kai medzioklese vieni kitus pasauna, bet nenori
viesint ir tyliai tyliai viska uzglaisto, kad tik skandalas neiskiltu
viesumon :(