Tema: Re: Rukyta zveriena
Autorius: pablas
Data: 2009-11-10 15:45:04
Daiva D. rašė:
> Krepšinio tai ir aš nežiūriu.
> O teisingai paruošta žvėriena taigi labai skanu. Ir turbūt sveika (?) - vis dėlto mėsa neauginta ant hormonų ir antibiotikų.

  Skanu netgi neteisingai paruosta. Pvz., be jokio marinavimo,jokiu
prieskoniu imu gabala stirnienos,pasudau, vynioju i folija ir kepu
orkaitej. Jau kai iskepa, dedu truputi prieskoniu. Valgau su zalumynais,
kuriuos tuo metu turiu. Vynas astresnis, gyvesnis geriau, koks nors
cabernet+syrah. O jei ant lauzo :)