Tema: Re: Rukyta zveriena
Autorius: Binzius
Data: 2009-11-11 21:52:55
atsiprasau, kad isiterpsiu, bet tie "zveriazudziai" ir gi buna "skiriantys
sviezia nuo seno" arba ne.
atba "pataiko i jauna" arba "pataiko i sena".

vienas ir tas pats "zveriasaudys" yra pamaitines tiek "medine" shviezhia
mesa,
tiek "vakar kriuksejusio jauniklio" shonkauliukais keptais orkaitej be jokio
marinavimo...
zveriena skyresi kardinaliai.