Tema: Re: Rukyta zveriena
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-11 10:59:04
Ir Tu nori pasakyti, kad sitaip paprastai paruosta mesa yra minksta ir
lengvai virskinama? Kiek as bandziaau valgyti zveriena, tai geriausi
prisiminimai siekia studentavimo laikus, kai eidavome pabaliavoti I "Lokio"
restorana, o ten uzsisakydavome troskinta brediena grybu padaze - tikrai
svelnaus skonio kuda mesyte. Nieko pries neturiu pries vytinta elnienos
desra ir jos ispjova. Dar viena syk teko ragaut "zuiki" is sernienos su
kiauliena, bet tai jau ne gryna zveriena. Visi kiti bandymai  saslai is
stirnos, kepta serniena, kiskis, bebras - skrandis sustodavo tuoj pat.
Bet gal tai daugiau ipratimo reikalas + itariu,kad zveriena yra sveikesne
mesa ,nei kokia kiauliena arba fermine vpaukstiena.Gal but jeigu nuo
jaunystes kas butu seres tokia mesa, tai buciau ja tik ir valges ir gal net
patapes zveriazudziu, bet dabar tai kazkaip nepriimtinas zvereliu zudymas
vardan maisto, kai to maisto galima nusipirkt parduotuveje.