Tema: Re: saslai
Autorius: saule
Data: 2009-11-06 14:38:41
as marinuojant ipilu siek tiek aliejaus, kaip suprantu aliejus uzkemsa poras
ir neisbega sultys , o kepant reik det ant tikrai gerai ikaitusio grilio,
ispradziu duot gerai apskrust (kai apskrunda taip pat neisbega sultys) o
veliau jau kept dazniau vartant , kad nesudegtu iki sau patinkancio iskepimo
laipsnio :)