Tema: Re: saslai
Autorius: tds
Data: 2009-11-06 14:23:46
receptu turiu ir is cia prisirinkes, ir siaip.. bet vat konkreciai domian,
ingridientas kuris neleidzia kepamai mesai issauset.. nes pora kartu kepem
su tom paciom zolelem ir su citrina (viena karta) ir su vyno actu (antra
karta), tai abiem atvejais gavosi gana sausa mesa.. ir si karta kepsiu ne
sau pietums, bet sveciams, tai nesinori neskanius ir sausus patiekt ;)