Tema: Re: Failinė sistema iOS'e?
Autorius: Aladdin
Data: 2011-06-30 11:07:11
Appzapp skirtas aplikaciju pokyciams STBETI, jis jokiu programu nekesuoja ir kazkur lokaliai
nesaugo. Ar u tokia logika vadovaujiesi, kad isvaziuoji i kaima, paskui susisviecia kad kazko ko
neturi reikia ir paskui nepatenkintas, kad to kazko negali greitai gauti. Manau pagreitejimui pades
tik viena - pakliuti kuo arciau bokstelio.