Tema: Re: Failin
Autorius: padugne
Data: 2011-06-30 00:19:24
On Wed, 29 Jun 2011 11:29:13 +0300, Korke wrote:

> nu ir uz kiek ? ar vokietijoj jie ten kazkokie pagerinti ? nes uk
> keletas kiemo draugu mano vaikystes, balbiesiukai buve, ten irgi ar
> griovius pakasa, ar stroikese skiedini pamaiso, ar savartyne atvezama
> xlama parusiuoja ir su 1000-1200 GBP puikiai gyvena lyginant su tuo ka
> galejo gauti cia (t.y. dirbant uz minimuma 1/4 etato ir kas trecia diena
> oficialiai) LYGIAI ta pati sudina darba darydami ir dar lietuvisku
> verslinYku apipisinejami...., o ten ir butas/dalis namo uz 200GBP/men,

200gbp men? :)

Tavo tie balbiesiukai dideli fantazuotojai. Arba kainos kokiam nors kaime
kur mineti 1kgbp/men net nesisapnuoja.

> [...]
> tas pats "neekologiskas" kaip musuose pigesnis (ir nemaza galis
> gamintoju pagaminta ne "treciosioms salims" nors ipakavimai tie patys
> kaip kava, alus, saldumynai).
> Ir as ju nelaikyciau vidutiniu europieciu (ar tais kurie yra app'su
> target grupas, jiems ta pati aifona uz 600eur nusipirkti tiek gaunant
> daug paprasciau nei lietuviui gaunanciam uz toki darba kokius 500Lt, o
> ka jau kalbeti apie pirkima su sutartimi metine)..., kazkokie prakute ar
> besisukantys pajams darosi x1.5 ar x2 maziausiai. Todel nezinau apie
> kokius ten vargsus vidutinius vokiecius cia rasai.

Apie tuos kur pats minejai, t.y. prekybcentriu kasininkes ir pan.

> dirbant nuo 7 iki 22 val, keturias dienas is eiles ir tada turint 1
> laisva ir vel 4 ?

Dirbant tiek kad antro darbo turet nebelieka laiko.

> pas mus kasininkes irgi app'su neperka, na mokesciai labai skambiai ir
> abstrakciai skamba, ten truputi kiek zinau kitaip, turint vaiku,

Ten irgi neperka. Kasininkes seip pats paminejai.

> Nu ir kokios jos ? Jei pas mus ar ne 100Lt/men, ten labai daugiau nei
> 100 Eur/men ?

Tik alga litais minejai tukstanciais, o eurais jau tik simtai.

> tai man idomu jei ten taip xujova toj europoje ir uk, xulish tiek is
> lietuvos butent juodadarbiu i ten matalina.... nu nesuprantu... ir
> negrizta, ir dziaugiasi...

Nemazai kas ir gryzta.

Seip zmones keisti padarai. Daug kas "ten" kazkodel pasiryzes gyvent
zymiai blogesnem salygom nei namie lietuvoje. Kiek lietuviu pas save
tevyneje gyvena po kelis kambaryje su svetimais? :) O UK ne toks jau
retas atvejis.

--
kthxbai.