Tema: Re: Failinė sistema iOS'e?
Autorius: bat0nas
Data: 2011-06-27 17:11:19
Todėl Apple į iOS'ą ir įkišo Apps'ų paieškos variklį. Nes ten kiekvienam
"pirst" reikia atskiros aplikacijos. Normaliam darbui jau reiktų dešimčių
aplikacijų. Be paieškos - be šansų :)

Vienu žodžiu... :D

--
bat0nas
Follow me on Twitter: http://twitter.com/bat0nas

--
"Aladdin"  wrote in message news:iua17u$jnq$1@trimpas.omnitel.net...

Tai gal tada kvalifikacija kelk jei to nesugebi? Siaip jei nezinojai yra
toks dalykas kaip apps'ai,
kurie pavyzdziui tavo paminetos paieskos trukuma naikina. Kuo daugiau
rasi/naudosi naudingu apps'u,
tuo telefonas daugiau mokes, tam jis ir ismanusis.