Tema: Re: Failin
Autorius: padugne
Data: 2011-06-27 21:10:18
On Wed, 22 Jun 2011 18:07:25 +0300, bat0nas wrote:

> Nežinau ar vienodai suprantame problemą. Mintis tokia: winmo, androide,
> symbiane aš su programa X sukuriu failą (nesvarbu doc'ą, jpg, xui ar
> pan.). Failą išsaugau failinėje sistemoje. Ir tą failą galiu pasiekti su
> bet kuo: pasileidžiu paštą ir attachinu, pasileidu programą Y ir zipinu,
> pasileidžiu programą Z ir dar ką nors darau.

Androide sitas fintas sekasi tik todel, kad guglius banaliai patingejo
iki galo uzverzt varztelius. Kurie beje egzistuoja.

Bet ideja tai lygiai tokia pati - kiekvienam failui savas appsas.
Kiekvienam appsui savas personalus storidzas.

Jei ka nors reikia perduot tarp skirtingu appsu tam yra specialius
mechanizmas (ir tai ne failine sistema).

--
kthxbai.