Tema: Re: Failin
Autorius: padugne
Data: 2011-06-29 10:34:14
On Wed, 29 Jun 2011 10:14:39 +0300, bat0nas wrote:

> Na aš sakau, kad man turėtų kainuoti 5.99Lt, o amerikiečiui - 5.99$. Ir
> tikrai nesakysiu, kad per brangu. Tai bus teisinga. Rusijoje šis modelis
> beje puikiai veikia. Nežinau kaip dėl programinės įrangos, tačiau už
> kompiuterinius žaidimus jie rusiškomis, o ne vakarietiškomis kainomis.

Zinoma kad sakysi. Nes zimbabwei tada kainuos 0.59Lt ir garsiai
piktinsies kad appsas nevertas tu 5.99Lt nes zimbabwieciai ji gauna uz
0.59Lt, t.y. tiek jis ir tevertas, kitaip jiem uz tiek nepardavinetu.

Ir cia klausinetum kaip pasidaryt zimbabwietiska accounta :)

> Dėl algų - nemanau, kad klystu. Nebent mane apgaudinėja draugai,
> dirbantys šiuo metu eilinius darbus JAV. Vidutiniškai jie ten uždirba
> iki 2000-3000$/mėn už eilinius darbus (jokie ten vadybininkai; nesiplėšo
> ir per tris darbus bei naktimis nedirba).
>
> O koks yra Lietuvoje vidutinis darbo užmokestis?
>
> Pirmas linkas google:
> http://www.15min.lt/naujiena/pinigai/lietuvos-naujienos/vidutinis-
menesinis-bruto-darbo-uzmokestis-pirmali-2011-m-ketvirti-sumazejo-2-4-
proc-194-152533

> Išvada: jie ten JAV plius minus uždirba doleriais, kiek mes - litais.
>
> Kodėl sakai, kad tai 15 metų senumo žinios?

Ju ir butinos islaidos siek tiek kitokios nei lietuvoje, todel ir pinigai
kiek kitaip skaiciuojasi.

Bet galiu lazintis, kad "vidutiniam" jankiui menesio gale kiseneje lygiai
taip pat nieko nelieka kaip ir "vidutiniam" lituvisui. Kaip ir kokiam
nors fricui.

--
kthxbai.