Tema: Re: Failinė sistema iOS'e?
Autorius: bat0nas
Data: 2011-06-23 10:25:14
Trumpa situacija: turiu dropbox'ą, turiu failą jame (failas tarkime
*.fuhweih; kitaip tariant - tiesiog failas), noriu jį išsiųsti el. paštu.

Civilizuotas būdas būtų: Dropbox'as saugo tiesiai failinėje sistemoje failus
ir aš el. pašto programoje iš failinės sistemos pasirenku failą ir siunčiu.

Kaip tai padaryti iPad'e?

--
bat0nas
Follow me on Twitter: http://twitter.com/bat0nas

--
"AV"  wrote in message news:itunld$q45$1@trimpas.omnitel.net...

Na į windows'us irgi reikia instaliuoti offisą kad atidarytum exelį arba
photoshopą kad atidarytum psd, tai kodėl iOS as turėtų visus pasaulio failus
atidarinėti be specifinių app'su?

"bat0nas"  wrote in message news:itumqg$ou7$1@trimpas.omnitel.net...

Bandau aš jį, tačiau kol kas problemų man jis nesprendžia. Visai.
Matomai todėl, kad dar neturiu viso rinkinio programų, kurios tą dropbox'ą
palaikytų.

Pvz įsidiegiu vieną patį dropbox'ą. Failai iš interneto suvažiuoja į iPad'ą.
Ir?!?!?!?!
Geriausiu atveju aš tą failą dropbox'e galiu peržiūrėti su vidiniu
viewer'iu. Daugiau nieko (nei persiųsti kažkam kitam, nei atsidaryti su
kokia kita esančia defaultine programa).

Nebent instalini krūvas kitų aplikacijų (gal net ir $$$ moki, nes padorių
nemokamų - nėra) su kuriomis iš dropbox'o galėtum daryti openwith ar pan.

--
bat0nas
Follow me on Twitter: http://twitter.com/bat0nas

--
"Simas"  wrote in message news:ittifr$vqs$1@trimpas.omnitel.net...

Man mano visas bedas susijusias su FS nebuvimu issprende dropbox.

"bat0nas"  wrote in message news:itqf2n$gi7$1@trimpas.omnitel.net...

Ar kas nors kada nors Apple klausė, kodėl pas juos iOS'uose nėra failinės
sistemos?
Na ji ten yra, bet nėra pasiekiama aplikacijoms.
Kitaip tariant: kodėl nėra SD kortelės palaikymo, kurioje išsisaugai kokius
nori failus iš kokių nori programų ir po to kitomis programomis tuos failus
pasieki.

Na Apple nenori SD kortelių palaikymo, nes nori parduoti savo 16, 32... GB
įrenginius. Gerai! Bet tada tą padorios failinės sistemos implementaciją
gali padaryti savo vidinėje atmintyje.

Kodėl to nėra iOS'e?
Dėl saugumo ar kažkokios kitos priežastys? T.y. jei failinė sistema būtų
vartotojai nepirktų kažkokio kitokio Apple produkto?

Kame kampas?