Tema: Re: Failinė sistema iOS'e?
Autorius: sansas | pix.lt
Data: 2011-06-23 13:25:55

Iš DropBox'o aplikacijos iPad'e gali el. paštu išsiųsti nuorodą į bet
kokį failą (Share a Link), taip kad nereikia sakyti, kad gali tik
peržiūrėti.

Bet tavo problemas puikiai suprantu, nes pats nesu tiek laimingas
elementarių iPad sukeltų ribojimų, kaip perkelti vieną foto į kitą
folderį ir pan. Kita vertus, aiškiai reikia žinoti, ko iš jo tikėtis -
PAD'as tinkamas prezentuoti foto-video portfolio, skaityti mail, naršyti
web (su Flash niuansais :-))

Tiesa, failai nesuvažiuoja į iPad, o važiuoja tada, kai juo atidarai.
Foto atidaro kelias į priekį. Pliusas ar minusas - net sunku pasakyti.
Be to DropBox'as dažnokai lūžta, jei naudoti, kaip photo viewer'į
(~120-150 foto peržiūroje lūžo kokius 4-5 kartus).