Tema: Re: Failinė sistema iOS'e?
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-06-22 00:18:27
nes iCrapas kaip durų rankena - gali paspaust, arba apsisukt ir grįžt home
:)
Senuose telefonuose kurie palaikydavo kažkokias FS irgi nebūdavo jokio
realaus FS'o, bet problemų nekildavo, net java apsus sumest galėjai.
Esmė tame, kad normalus statistinis useris tokios funkcijos nei naudotu, nei
jam reikėtu, o kuo mažiau tokių nesamonių, tuo aparatą lengviau suprast. Aš
šiaip iCrapo nelabai mėgstu (man labiau prie širdies WinMo, kur kiekvienam
punktui yra po 50 settingu + registry + *.ini), bet kiek obuolių naudojau,
tai nu net labai norint sunku nesuprast kažko, nėra nieko ko nereikia.