Tema: Re: Failinė sistema iOS'e?
Autorius: SAMas
Data: 2011-06-28 21:59:57
On 2011-06-28 08:19:16 +0200, bat0nas said:

> Na antram ipad'ui JB dar nėra (lyg ir turėtų pasirodyti neužilgo).
> Dabar kažkaip nesinori pirkalioti tik tam, kad pabandytum (vis tik
> kainos US lygio, o ne LT algų lygio). O iš youtube filmukų ne visada
> gali suprasti, ar man ta aplikacija priimtina.

Naudokit AppZapp HD kaip tik dabar su nuolaida pardavinejama, taip
galima sutaupyti nemazai pinigelio is nuolaidu, susizymi kokias nori
programas kad tau pranestu kai nuolaidos, as jau taip kazkur 350 euru
sutaupiau. Ir siaip man ji patogesne ieskoti ar ziureti kokie yra appsai
http://www.appzapp.us/App/AppZapp-HD-428248004.html?ListID=694