Tema: Re: Paklido laike Trojos kario vėlė
Autorius: Rimantas Liubertas
Data: 2010-06-19 10:13:13
> Apie 1996-2000 metus atsiradus internetui Lietuvoje buvo prasidėjęs
> bumas rašančių šveplai, bet paskui žmonių kompiuterinis raštingumas
> padidėjo ir aiškiai matau šveplai rašančių mažėjimo tendencijas. Tuo ir
> džiaugiuosi.

Yra daug dalykų, kurie apšaukiami „lietuviškais“, nors jų galima rasti
įvairiose tautose, bet lietuvių nenoras rašyti lietuviškai mane glumina
iki šiol ir atrodo tikrai unikalus.
Užtenka palyginti komentarus delfi.lt, delfi.lv, delfi.ee, delfi.ru.
Apie kokių skandinavų požiūrį į savo raštą net nekalbu.
Nors reikalai ir taisosi, bet taaaaip lėtai ir taip pavėluotai :(

ic
--
http://rimantas.com