Tema: Re: Paklido laike Trojos kario vëlë
Autorius: Dunduk@s
Data: 2010-06-15 12:15:31
2010-06-15 11:41, Arunasst rašė:
> PS. Na nesinori veltis i beprasmius gincus, taip as esu popuasas,
> berastis ! Jei turite sunkumu suprasti mano zestus, tai galite is
> nepasitenkinimo mane suesti, gal palengves ant sirdies atsikracius viena
> is milijono padugniu?!

Gana ginčytis. Juokingai atrodot vietoje „aš“ parašę žodį „as“, bet
talžantys vienas kitam snukius už parašymą „kriptim“, vietoje „kryptim“.
Lyg tai dar turi kokios nors reikšmės parašytame jovale. Aš nesuprantu
kodėl vietoje „šūdas“ galima parašyti „sudas“ ir viskas gerai, bet
parašius „kriptim“ vietoje „kryptim“ ateis pasaulio pabaiga.