Tema: Re: Paklido laike Trojos kario v?l?
Autorius: weed
Data: 2010-06-17 09:41:05
pilnai suprantu ka sakai ir nelabai suprantu apie ka cia ta diskusija...
nera cia ko gincytis ir isvadu dideliu daryti...

dalykas paprastas: kai as pamatau parasyta "paklido", is karto isivaiduoju
girta proletara ruski/lenka staybininka, kuris jau 40metu gyvena Lietuvoje
ir lietuviskai moka tik taip pusiau... (neturiu nieko nei pries staybinikus
nei pries rusus nei pries lenkus (su girtais proletarais kita kalba :)) -
cia as apie tipaza tam tikra kalbu, kuri vilnieciai puikiai zino...)

va is cia ir pigus noras pasisaipyt - sunku su savimi kovoti :)