Tema: Re: Paklido laike Trojos kario v?l?
Autorius: arunasst
Data: 2010-06-16 16:25:08
O kiek dar reikia galeti, kad butum zmogum? O gal zmogum nereikia buti, gal
uztenka tik gramatikos?
As Lietuviskai su savo vaikais kasdien kalbu, nors ju pirma kalba skaitosi
anglu. Negyvenu jau N metu Lietuvoje, tad pagaunu save jau pats, kad pradedu
kalba (apie gramatika nerasysiu) primirsti. Turiu prisipazinti, kad ji man
niekur nera reikalinga isskyrus ta prievole, ismokyti vaikus kalbeti
Lietuviskai, o jei nores daugiau, tai gramatikos teks mokytis pas mokytoja.
Zinoma VIENAREIKSMISKAI  tu teisus, nes pozicija tokia, nemoki, geda,
kaltas, vertas paniekos!

PS. Kai gyvenau Vilniuje, tai darbovieteje teko irgi konfliktuoti del
rastingumo ir pretekstas dazniausiai argumentu neturintiems aponentams
kildavo butent del gramatikos ir nesvarbu jau budavo apie ka kalba ir kokie
tikslai, svarbu budavo pazeminti, paniekinti ir issitycioti :) Labai
Lietuviska? Ne tai ne tik Lietuviska, cia UK irgi tokiu anglu kalbos zinovu
apstu, ju tikslas toks pat! Bet kai reikia pripazinti kitokio pobudzio
klaidas, darbo, elgesio, profesionalumo, tai daznai pradedant aiskintis,
viskas suvedama i banalias gramatines klaidas, kuo daznai pokalbis ir
baigiasi!!!

TAD kaip rasai VIENAREIKSMISKAI !!!