Tema: Re: Paklido laike Trojos kario vėlė
Autorius: GS
Data: 2010-06-16 23:29:37
Na ta pastabėlė nebuvo priekaištas dėl nemokėjimo. Nieko asmeniško. Tiesiog
daug rašybos klaidų gali sudaryt klaidingai prastą nuomonę apie autorių, kai
ir pati nuotrauka nebeatrodys tokia vykusi. Ir tikrai nėra sudėtinga tekstą
susirinkti Word'e, įjungus klaidų tikrinimą. Iš pagarbos sau ir kitiems.