Tema: Re: Paklido laike Trojos kario v?l?
Autorius: Dunduk@s
Data: 2010-06-17 11:05:32
2010-06-17 09:39, weed rašė:
> dalykas paprastas: kai as pamatau parasyta "paklido", is karto isivaiduoju
> girta proletara ruski/lenka staybininka, kuris jau 40metu gyvena Lietuvoje
> ir lietuviskai moka tik taip pusiau...

Aš lygiai tą patį pagalvoju, kai pamatau parašyta „lietuviskai“. Tik su
jokia tautybe nesieju, nes turiu daug pažįstamų ne lietuvių tautybės,
kurie rašo normaliai, nors ir padarydami vieną kitą gramatinę klaidą ar
vietomis nepataikydami su linksniais. Tamsta, kaip suprantu, save
„statai“ gerokai aukščiau už proletarą, bet rašliava, deja, sako visai
ką kita.