Tema: Re: Paklido laike Trojos kario vėlė
Autorius: Dunduk@s
Data: 2010-06-19 09:20:22
2010-06-18 22:59, siGis rašė:
> Manau kad ir kitiems taip pat. Lietuvisku raidziu nebuvimas siek tiek
> erzino tik is pradziu kai pradejau naudotis kompiuteriu.

Aš nuo 1986 metų nuolat naudojuosi kompiuteriais ir nepastebėjau jokio
lietuviškų raidžių nebuvimo. Jos visada buvo, yra ir, tikiuosi, ateityje
bus.

Apie 1996-2000 metus atsiradus internetui Lietuvoje buvo prasidėjęs
bumas rašančių šveplai, bet paskui žmonių kompiuterinis raštingumas
padidėjo ir aiškiai matau šveplai rašančių mažėjimo tendencijas. Tuo ir
džiaugiuosi.