Tema: Re: Paklido laike Trojos kario v?l?
Autorius: weed
Data: 2010-06-17 12:05:08
na nediskutuokim i kokia lentynele as save statau - paprasciausiai zmones
bendraudami skirtingose erdvese (pvz omni nwzuose vs rasydami straipsnius)
siek tiek skirtingai ziuri i LT raidziu naudojima ir smulkias rasybos
klaidas, atsiradusias del tinginystes skaityti antra karta....

o kad gyvendamas ir statydamas pastatus svetur pradejai jautriai i tokius
klausimus reaguoti - naturalu, klasikinis variantas :) ne tokia meile
lietuvybeizmones  uzsikrecia toli nuo namu atsidure, jautrumas lt raidem
newgrupuose - lengva atmaina :)

vienu zodziu nematau konflikto priezsaties ir daugiau apie ka diskutuoti :)