Tema: Re: Mokestis už neviešinimą privačių fotografijų
Autorius: MumZer
Data: 2012-02-14 00:13:48
reikia ziureti kas konkreciai per punktas
jei parasyta, kad tarkim gali naudoti savo paslaugu reklamai - tai
maximaliai galima atsidurti ir ACME ekranuose arba 4x6 plakate kur nors
akropolio prieigose..
geriausiai, jei punkte ir yra parasyta - kad "internetiniame puslapyje"
petriukasfotografas.lt feisbuko accounte
facebook.com/petriukasfotografas, o taip pat klientams, kurie savo
ruoztu pasiraso 'non-disclosure agreement' su piktom sankcijom tipo
'bauda + visu moraliniu zalu atlyginimo asmenims albume informacijos
(maciau ten tu gavriku vestuvese petras su marusia apsikabine buvo!!)
paskleidimo atveju ir taip pat tokiu reikalavimu (zalu) nuo fotografo
ant saves peremimu..:)

ai nu..

is muses puciam drambli.

arba susiderina salygas. arba nesifotografuoja.
su sautuvu prie galvos niekas nestovi.
kaip kazkas minejo - civiliniai santykiai..