Tema: Re: Mokestis už neviešinimą privačių fotografijų
Autorius: 911
Data: 2012-02-12 00:24:16
uztat tokie klounai ir uzkapeikas dirba.
argumentuok kiek nori, bet jei jau as sumokejau tau uz paslauga, sorry draugeli - mano jau cia reikalai ka viesint ir ko neviesint.
darba atidirbai-saibas gavai-fotkes man-viso gero..

p.s. gal ir is zuoko eik paprasyk $ , jei graziai nufotkinsi gedimino pili???