Tema: Re: Mokestis už neviešinimą privačių fotografijų
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-02-13 22:45:08
Beje, dar vienas klausimas, i kuri ash ir pats neturiu atsakymo (sako "ka
vienas durnas paklaus, shimtas protingu neatsakys" - tai cia dabar ash
koks?).

Sakykim zhenijasi kokia Ona ir Petriukas. Ir sudaro su fotografu sutarti,
kad ok - nuotraukas galima skelbti ir publikuoti kur nori. Renginys ne
vieshas, visi asmenys privatus. Ir nufotkini tu mane su kokia cioce uz papo
besilaikanti. Kaip manai - turi teise ta fotke skelbti ar ne?

Kitas niuansas. Kaip tu sutarti sudarineji? Jau gali sakyti,kad teisingai,
nepatikrinsiu, bet ja tikrai pasiraso abu pasmerktieji? Nes pavyzdziui jei
mano bobike uz 500 Lt suma sutiko parduoti savo fotkes Murzilkos virseliui,
tai visai nereiskia, kad toki sutikima daviau ash. O ir pritempti prie to,
kad sandoris sudarytas sheimos tikslams nesigaus, nes paprastai taigi
sutartis priesh vesele sudaroma.

Taip kad slidu cia labai viskas...

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Privatumo, kaip savaime suprantamo dalyko asmenineje sventeje reikalavimas -
issidirbinejimas? Nu nu...

"MumZer"  wrote in message news:jhbs75$uqp$1@trimpas.omnitel.net...

O čia priklauso nuo jo užimtumo (jei panašiu metu bus analogiškas
pasiūlymas be išsidirbinėjimų).. :)