Tema: Re: Mokestis už neviešinimą privačių fotografijų
Autorius: MumZer
Data: 2012-02-13 19:57:21
jei tavo fotkes tinkamos portfeliui - nuo kainos padarys nuolaida 50%
jei portfeliui nereikia - moki pilna kaina..

o primokes, kad leidi fotkinti tada - kai bus kalnas norinciu tave
fotografuoti.
taigi laisva rinka - paklausa ir pasiula reguliuoja.

o del galutinio rezultato - daznai per pirmas 5 min pasidaro aisku, koks
bus rezultatas.
jei yra noro, entuziazmo ir isivaizdavimas kokio rezultato nori - bus tu
kadru.
o jei sedi ziuri stiklinem akim ir mykia kad va nenorim statytiniu
nuotrauku, bet jus ten pareguliuokit jei ka. norim graziu nuotrauku,
nestandartiniu.. o is kalbos matosi, kad prie medzio ir saulutes rankose
nori..

kuo labiau patyres - tuo labiau mato, bus ka det i portfolio ar ne.