Tema: Re: Mokestis už neviešinimą privačių fotografijų
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-02-13 18:00:56
Neblogas argumentas pasirinkti kita fotografa. Jei mano fotkes jam taip
gyvibiskai reikalingos portfeliui, tai:

A) Gal tegu man primoka uz tai, kad leidziu fotkinti?
B) Tai kokia jo patirtis, jei ant tiek butina nors kazkas porfeliui, net
nezinant koks bus galutinis rezulatatas?

"MumZer"  wrote in message news:jhbbv0$c7b$1@trimpas.omnitel.net...

Tai vat paskaitęs diskusiją manau tuo keliu dauguma ir žengs.. :)
Tik skirtumas daugėliu atveju manau bus ne 500Lt, o kokie taip 100%
antkainis nuo dabartinės sumos