Tema: Re: UAD garsiakalbiai
Autorius: svyt
Data: 2011-07-14 13:24:48
vaidenasi nuo infragarso. ultragarsas tai grubiai snekant mikrobangos, jos
kenkia kitai, sako sukelia vezy.Jei tai veiktu ir but efektyvu tas butu
placiai naudojama. nu girdes suniukas ta cypima, ir kas? gatvej koks
triuksmas, o lenda po ratais gyvunai nors tu ka. yra kazkokiu ultragarsiniu
priemoniu paaugliam baidyt, gal tiktu pabandymui pradziai. ir 3, kuo
didesnis daznis, tuo mazesnio diametro dinamikas tai paciai galiai isgauti,
t.y. jis bus vienareiksmiskai panasesnis i piscialka nei i bosini subuferi.

--
vyt/ /