Tema: Re: UAD garsiakalbiai
Autorius: CurrentUser
Data: 2011-07-12 17:54:23
Nu, supratau. Aš lyg tai buvau skaitęs, kad irgi UAD leidžia, bet gal ir
klystu. Aišku, kad viskas, kas eina rimtiem objektam pabransta keliskart.
Kazkada skaičiau, kad plaktukas (paprasčiuasias hammer) gaminamas pagal NATO
užsakymą kainuoja $250. bet gal nors kokį linką gaučiau, kurlink ieškot ko
nors panašaus. Kiek teko pavargt, tai atsidūriau ties tais pačiais
pjeziniais.