Tema: Re: UAD garsiakalbiai
Autorius: Tomas D.
Data: 2011-07-13 00:15:28
> Kitais žodžiais, aš labai abejoju, kad būtų labai sveika (tiek savijautos
> tiek pasekmių prasmėmis), kai savo gyvenamoje aplinkoje (kurioje vaikšto
> vaikai, suaugusieji, įvairūs gyvūnai, vegetuoja įvairi flora ir fauna)
> veikimo zonoje būtų kokių 120-140 dB (o juk pačiam norisi kuo
> galingesnio!) ultragarso lygis.

Tarp kitko, cia i tema apie garsus kuriu negirdi, bet jie veikia:
per discovery rode filmuka, kaip darbuotojams vienoj firmoj baisiai rodesi
vaiduokliai, atsirado shizofrenija ir daugiau ar maziau kirto per proteli...
Bet jei ateidavo kas po darbo (e.g. valytojos ir pan.), tai tokio efekto nei
viena nejaute. O isaiskino sitaip: darbo metu ijunge kondicionieriu, kuris
skleide tam tikro daznio garso bangas, kuriu zmogaus ausis negirdi, bet per
visa ofisa nuo kondyshkes iki sienos susidarydavo stovinti banga. Neilgai
trukus isaiskino, kad tokiu bangu veikiamas zmogus mato vaiduoklius ir yra
kitaip psichologiskai veikiamas. Isjunge kondyshke - dingo problemos. Kartu
ir paaiskinta kodel valytojos to poveikio nejaute.

Lygiai taip su ultragarsu esu skaites, kad gali atsirast galvos skausmas :)
Visgi bugnelis greiciausiai virpa, impulsai i smegenis perduodami, tik matyt
samplinimo smegenyse neuzhtenka apdirbimui :)))