Tema: Re: UAD garsiakalbiai
Autorius: Rrr
Data: 2011-07-12 18:07:33
Oba, kaip as nepagalvojau, parekomenduokit kokia iranga nuo pauksciu.
Gyvenu salia miskelio, miegot einu 3-4 (darbas biski nestandartiniu
laiku), o tokiu laiku pradeda zviegt visas miskas, o tiksliau, kazkokio
tipo labai ikyrus pauksciai (faktas, kad ne varnos ir ne balandziai),
yra koks nors ginklas pries tai? :-)