Tema: Re: UAD garsiakalbiai
Autorius: Laimis
Data: 2011-07-12 19:50:02
CurrentUser rašė:
> Na, dalykas toks, kad 1) tas prietaisas ne veiks nuolat, o tapais.
> 2) as esu viduje, gyvunai isoreje, 3) kiek teko juos stebeti, visi jie girdi
> (ne taip kaip aš) :)
> 4) jie jau man tiek nervu issiurbe ir bemiegiu naktu kainavo, kad kazin ar
> tos pasekmes bus baisesnes

Vis tiek sprendimas toks iš kito galo (kova su pasekmėmis o ne priežastimis)
Jei gyveni mieste/gyvenvietėje ir miegi ne po atviru dangumi, tai pagal
aprašytą situaciją reikėtų gyventi kokių 50 metrų atstumu nuo kokio
veislyno, kurio gyventojus naktį kaip tyčia išleidžia pasiloti po tavo
langais...
Jei konkrečiau, tai už triukšmą ramybės valandomis ir apskritai už
palaidus šunis turėtų atsakyti jų šeimininkai.