Tema: Re: UAD garsiakalbiai
Autorius: Rrr
Data: 2011-07-12 20:40:43
Esme, kad cia, mieste, tie pauksciai durni kazkoki, rekia lyg skerdziami
ir dar tiesiai po langais. Kaime nuvaziavus net malonu, kaip ciulba, ten
irgi pilna medziu aplink. Vilniuj tikrai blogai, jei ciulbetu graziai,
as apie tokio irenginio isigyjima negalvociau. Atrodo, kad jie ten arba
badu mirsta, arba kazkas jiem su galva negerai. Ir esme, kad pradeda
koks vienas, rekauja rekauja, o po to ir kiti pradeda zviegt ir tas pats
kasmet... :-)