Tema: Re: UAD garsiakalbiai
Autorius: Laimis
Data: 2011-07-12 20:22:41
Rrr rašė:
> Sitas man patiko, iki 2km spinduliu, butu pats tas. Bet 500$ biskuti
> daugoka, reiks pamastyt, nes buna rytu, kad norisi issitraukt orini ir
> pradet saudyt, bet chuj ten pataikysi ir dar tamsiai.

Tai spėju, kad atsikraustęs prie tvenkinio norėtum išnaikinti visas
varles ir uodus. Na, gulbes ir antis tai pirmoj vietoj pats iššaudytum.
O beje, miškelis saulutės neužstoja? Juk galima būtų ir iškirsti...
Šiaip jau noras ir ketinimai jį realizuoti, tiesiai šviesiai, yra
IMBECILIŠKI. Net jei tai tavo nuosavas miškelis...