Tema: Re: UAD garsiakalbiai
Autorius: CurrentUser
Data: 2011-07-12 15:57:40
Rinkoje yra gatavu. Buvau aptikes kazkada tipo toki:
http://pestcontrol.netfirms.com/SBF_manual.pdf,
nes kit itai rankiniai isvis iki 2 metru turbut atstumo veikia. Sitas lygtai
rase, kad iki 15m efektyvus, ale ir tai mazoka. Reikia uzdeti taip kad
"mazai jau neatrodytu".
Nenorejau visu podriad pirkti. Reikia jau daryti uztikrintai.
Del daznio. Kiek teko paciam bandyt, tai as jau nuo 18 kHz jau negirdziu,
tai realiai matyt ir toki oir reikia, turbut dar turetu buti kintamas
daznis, kad neiprasti.
O galingumas, tai ka as zinau, reikia, kad koki 50m butu efektyvus.