Tema: Re: UAD garsiakalbiai
Autorius: Laimis
Data: 2011-07-12 19:00:49
CurrentUser rašė:
> Rinkoje yra gatavu. Buvau aptikes kazkada tipo toki:
> http://pestcontrol.netfirms.com/SBF_manual.pdf,
> nes kit itai rankiniai isvis iki 2 metru turbut atstumo veikia. Sitas lygtai
> rase, kad iki 15m efektyvus, ale ir tai mazoka. Reikia uzdeti taip kad
> "mazai jau neatrodytu".

Jei skaitei instrukciją, tai turėjai matyti perspėjimus, kad ir to
prietaisėlio nereikėtų kišti prie ausies ar duoti vaikams...

Va tau ir paradoksas, kad tai, ko sąmoningai negirdi/nejauti, savaime
nereiškia, kad tai objektyviai/fiziškai neveikia...
Kitais žodžiais, aš labai abejoju, kad būtų labai sveika (tiek
savijautos tiek pasekmių prasmėmis), kai savo gyvenamoje aplinkoje
(kurioje vaikšto vaikai, suaugusieji, įvairūs gyvūnai, vegetuoja įvairi
flora ir fauna) veikimo zonoje būtų kokių 120-140 dB (o juk pačiam
norisi kuo galingesnio!) ultragarso lygis. Kita vertus, seni,
paliegę/ligoti gyvūnai kaip ir tu turi klausos trūkumų (tiesiog
nebegirdi net ir 18 kHz), tad tokių prietaisų efektyvumas realiai yra
gana ribotas.