Tema: Re: UAD garsiakalbiai
Autorius: Levas
Data: 2011-07-12 17:48:24
asmeninis pastebėjimas... trešnė, paukščių melionas. Nu, svoločiai ėstu sau, tai tie b..., dar rėkauja baisiausiai nuo pat saulės patekėjimo. Ypac šarkos ir kėkštai... nu trukio biški plionkė is ryto... taigis turiu aš čia šarką rankose. Apverciu aukštyn kojom, kad paleis kakarinę - is viso rajono krūmų, medzių paukščiai tik šur ir nėra. Ir tokia neįprasta tyla...
Kita rytą tik išgirdau šurmulį kieme, per langa tik iškišu šarką, ji vėl kakarinę, ir vėl tylu.

Trečia diena, šarka tik varto akis ir nerėkia...

O jau 5 dienos vakare numiro, nes permušiau aš ten jei kažkur ties uodegą. Čia biški griekas toks karminis. Gaila paukščiuko pasidarė.. птичку жалко.

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt