Tema: Re: dar karta del salerkos vogimo
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-09-01 21:37:46
zhinai, man kazhkada pasakojo istorija apie du kurjerius, vietinius.
Vazhineja panashiais marshrutais, panashiai kiekiais. Gavo naujus
automobilius. Vaizdas po nepilnu poros metu - ridos iki 100kkm. Vieno
automobilis beveik kaip naujas, kito tinkamas praktishkai tik i shrota.
Jokiu piktybishku veiksmu, vairavimo stilius. Tai vat - kur chia pliusas,
kur minusas, o kur "neutrale"?

--
Dainius