Tema: Re: dar karta del salerkos vogimo
Autorius: Audrius K.
Data: 2009-09-01 04:22:20
"LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message
news:h7g9rj$5gf$1@trimpas.omnitel.net...
> Kad pagauti vaira, nereikia tokiu sudetingu sprendimu. Pasiimi racija y
> lengva masina ir vazhiuoji paskui savo fura iki LT-PL sienos. Jei ten kuro
> nepardavines, gali buti tikras, kad vairas saziningas.

    Paskutini karta grizdamas is Kroatijos klausiausi, kaip pora nasarniku
ieskojo "malku" prie lenkijos sienos. Kaip supratau,  jie jau buvo stoveje
valanda kita ir nieko negave... Ir jau dvejojo, ar is viso gaus...   Taigi,
nors cia kai kas pasakoja, kaip visi vagia, bet faktas, kad per kelias
valandas  neatsirado parduodanciu (t.y. vagianciu). Spejant, kad dauguma
furistu stengiasi kura parduoti pirkti ant lenkijos sienos, galima daryti
isvada, kad vagiliaujanciu ne tiek jau ir daug... O jei kuris ir sutaupo,
tai buna nedaug , ir ,  gal but , susipila i savo auto....

Audrius K.