Tema: Re: dar karta del salerkos vogimo
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2009-08-31 19:19:24
Ne tokiais negrazhiais zhodziais, bet tokia esme ir as rasiau.
Na pagalvok. Darbdavys rizikuoja asmeniniu turtu lizingui uz masina,
susikuria sau darbo vieta ir sukuria vairui,
tai kodel negali reikalaut, kad nevogtu? O taip pat, jei nepatinka vairui
salygos, tai negi tu manai, kad sitoj vietoj
turi pasitraukti darbdavys??? Juokinga butu, kaip manai?