Tema: Re: dar karta del salerkos vogimo
Autorius: Audrius K.
Data: 2009-09-01 19:44:55
"LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message
news:h7jbk7$2hf$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai, matyt vazhiavai tuo laiku, kai krize jau vozhe.
> Pernai iki lapkricio 1 d. ten baisiau nei baisu buvo.
    Kazkaip nepastebejau ten nieko baisaus nei pernai, nei siemet ziema...
Na, gal greit gaudavo rasdavo kas parduoda, ir todel negirdejau :-)

> Paskui paciu masinu sumazejo, o ir kontrole padidejo. Va uztat ir
> negirdejai.

    Tiesa sakant, siemet ties siena (pries nepilna menesi) mane uzkniso tie
"malku" ieskotojai. Buvo uzterse visa eteri... Pasiunciau "malku" paiekoti i
kolonele... neaptiko...
Audrius K.
USA