Tema: Re: dar karta del salerkos vogimo
Autorius: Tomas
Data: 2009-08-30 22:54:25
Kaip supratau, ten telefonas su GPS. Statoma SIM kortele ir per GPRS siuncia GPS duomenis, gali siusti duomenis is borto kompiuterio. Manau, kad laiko klausymas, kai bus isnagrinetas veikimo principo.

P.S  anksciau nesupratau, kodel ant furu baladavosi cinkuotos kibirus. Paskui paaiskino kam. Tiesiog surado buda , kaip apgauti sekima