Tema: Re: dar karta del salerkos vogimo
Autorius: Gintas
Data: 2009-08-31 11:00:05
Tuo labiau, kad kaip isisireiske bosas: praejo tie laikai, kai vairuotojai dirbo tiktai tai, kas priklauso"  Kas i zmoniu kalba isvertus reiksia-jei reikes, padirbet teks ir po darbo valandu-nieko uz tai papildomai negaunant. Naturalu-kuo greiciau grisi, tuo maziau neapmokamu virsvalandziu teks dirbti, tad kam repliot i ta kalna vezlio greiciu? Spaust, kad greitis , kaip ikaltas butu! Padidejo sanaudos? Ziurekit savo kompus-biskas ciki-briki-kiek ipylet, tiek per kamina isruko  :)