Tema: Re: El dviratis
Autorius: Sail
Data: 2013-09-17 16:05:50
Naxui naxui tas teisingas plastmases. Daug jau maciau mechanizmu, kur pareje
saibom plastmasiniai dantraciai. Santechniniu ventiliu pavaros, masinos
kedes aukscio reguliavimo mechanizmas, ir taip toliau iki begalybes.
Gerai buvo metalo laikais. Vien tarybini telefono automata prisiminus gera
daros. Va ten tvirtas daiktas buvo.