Tema: Re: El dviratis
Autorius: vedarinis
Data: 2013-09-17 10:24:32
Geared varikliukas su vidine sankaba jokio pasipriešinimo nesukuria -
išbandžiau šį savaitgalį ir per lievą testerį netikėtai sudeginus naujas
Lipo batareikas, be didesnių sunkumų parmyniau namo kaip su normaliu
dviračiu.

"Windozas"  parašė naujienų news:l178n4$ikm$1@trimpas.omnitel.net...

Manes papildomas svoris negazdina, as pats ciuciut dramblys, ir panasu kad
el. iranga net 10% bendro svorio nepridetu, bet info apie stabdanti rata
isties nedziugina. Visgi nestipriai, bet jaucias kai "babina" isijungia, o
cia kaip supratau poveikis butu didesnis. Reik kazkur isbandyt...

"Sail"  parašė naujienų news:l0ukrn$s08$1@trimpas.omnitel.net...

Na jei toks variantas tenkina, tada gerai.

Bet siaip motora dedi ne tam, kad ji tampytis, o jis tave temptu. Man geriau
jau du dviraciai su sava paskirtim, nei vienas, normaliai nevaziuojantis nei
taip nei kitaip.