Tema: Re: El dviratis
Autorius: Windozas
Data: 2013-09-12 18:24:03
matai koks reikalas... as noreciau naudoti kaip TP keliauti I darba ir namo, 
bet darbe nera nei duso, nei vonios, tik niekine laaaabai maza kriaukle be 
karsto vandens... tai minti su dviraciu I darba kazkaip nelabai gaunasi... o 
vat jei mane el variklis nuveztu, as po darbo jau galeciau namo ir pats 
parmint.
As bandau suprasti, tu bandai pasakyt kad joks zmogus nemins kai gales 
pasukt rankenele ar tai kad tas dviratis jau nebebus taip pat vaziuojantis?

"Sail"  parašė naujienų news:l0sh31$qih$1@trimpas.omnitel.net...

Zmones nebukit naivus. Bet koks elektros dejimas ant dviracio pavercia ji
elektriniu mopedu ir taskas. Ji minti niekada nebus kaifas, lyginant su
normaliu dviraciu. Never ever.

Todel perdarinejant reikia daryti taip, kad vaziuotu su elektra  smagiai ir
praktiskai, o pedalai lieka pasisildymui, manevravimui ar grizimui irangos
gedimo atveju.
Padarius per silpna bus gaidys, nevaziuojantis nei minant, nei gaza
spaudziant.

Fwd sucks, taip pat kaip ir akumas ant bagazines.


"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
news:l0scea$m23$2@trimpas.omnitel.net...
> na tai ir bus, sunkesnis. O svoris ant priekinio rato negerai, kad ir 
> įsivaizduok, ant bordiūro užvažiavimą.
>
> On 2013.09.12 15:19, Windozas wrote:
>> O kodel nebebus? pats bandes? galima aisku aukot viena zvaigzde, ir
>> susimontuot vietoj galinio rato, bet tada visas svoris bus galiniai
>> padangai, o as kazkaip galvojau, kad galima priekinio rato svori
>> atsverti atitinkamu akumuliatoriaus svoriu ant bagaznyko. O kas del FWD
>> tai dviracio atveju as kazkaip uz tai kad geriau man prasikas priekinis
>> ratas, negu ant kokio zvyriaus netiketai uzmes gala :)
>> kodel el dviratis nebebus paprastas dviratis? (tik sunkesnis)
>>
>> "Dainiushas"  parašė naujienų news:l0sb2c$kqh$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> sudėjus elektrą, tas daiktas jau bet kuriuo atveju nebus normalus
>> dviratis. Taip, kad manau neverta vargti. Gi, FWD sux, dviratyje taip 
>> pat.
>>
>> On 2013.09.12 12:07, Windozas wrote:
>>> kartais vis pamastau apie esamo dviracio patobulinima iki elektrinio.
>>> Bet vis abejoju, manau cia esantys is savo patirties pades man ir gal ne
>>> tik man isiaiskinti ir isklaidyt abejones.
>>>
>>> Su priekine asimi paprastas sumontavimas, bet kaip su stabdymu? as
>>> isivaizduoju kad stabdyti galima perjungiant varikli I generatoriaus
>>> rezima? bet tokiu atveju kai varantysis ratas yra priekinis, tai
>>> tikriausiai versiesi per galva? kaip ten yra?
>>> http://www.ebay.co.uk/itm/330982462178?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649
>>>
>>>
>>> cia kaip suprantu be bateriju kurios lb dideles? man reiketu kad butu
>>> galima nuvaziuoti maks iki 30km be mynimo ir noreciau kad isliktu
>>> dviratis, o ne elektrinis mopedas su pedalais. Taip imanoma?
>>>
>>> Galines asies varianta as is esmes buciau linkes atmesti, nes ten
>>> zvaigzdziu maziau nei pas mane dabar, ir del to zenkliai kentes visumos
>>> kaip dviracio savybes. ar as kazkur neteisus?
>>>
>>> Pasak skelbimo, irangos svoris ~8kg, kiek dar baterijos svers kad as
>>> galeciau tuos 30km iveikt? ir idomu kiek tas papildomas svoris itakos
>>> vaziavima, jei as nuspresiu minti pats?
>>>
>>>
>>> "LabaiNeSpauda"  parašė naujienų 
>>> news:l0ngum$j5e$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> Siandien negalejau patiketi savo akimis, kaip pagyvenes dede pute su
>>> elektrynka.
>>> Paneriu g. taip tkrai ne maziau 50 km/h. Leke ir nuleke. Atrodo
>>> ispudingai.
>>> Ar cia toks pat ismislas, kaip ne kai kurie sukure?
>>
>