Tema: Re: El dviratis
Autorius: Vilkas Pilkas
Data: 2013-09-11 13:56:55
Dabar galvoju... As su V-breikais ir kojiniu varikliu avarinio stabdymo
atveju sugebejau skrist per vaira. Kaip man butu padeje diskiniai stabdziai?
Buciau toliau skrides? :)
Ar vistik tada kaladeles sugebetu taip uzsikabint uz stabdziu disko, kad
uzlaikytu visa dviratininko ir dviracio mase, kad ana nesisuktu apie
priekinio rato asi?