Tema: Re: El dviratis
Autorius: Sail
Data: 2013-09-13 07:45:21
Deze akumams dariau is stiklo audinio ir epoksidkes. Buvo idomu pabandyt,
kas ten per procesas. Dirbant smirda kapitaliai.

Ka noriu pasakyt - minti elektrini dvirati jau nera malonumas, jis
nebevaziuos kaip anksciau. Sunkus, ir jei hubinis variklis, tai jis dar ir
stabdo. Maniskis pvz minant pakankamai stipriai vaziuoja 22 km/h ir nelabai
daugiau.
Jei padarysi silpna zaisla su geared varikliu, tai minsis geriau zinoma, bet
visvien daug prasciau nei eilinis dviratis. Uzsimesk ant savo dviracio
kokius 8 kg ir pabandyk dinamika, suprasi, kas mazdaug gausis (cia silpnam
variantui).

Tad jei reikia transporto priemones darban, geriau vazinek su elektra.
Galesi isvis nesiprausti.