Tema: Re: El dviratis
Autorius: 4r
Data: 2013-09-11 12:55:26
o kiek mazdaug nuvaziuojama be ikrovimo"?

ir per kiek vel pasikrauna?

kiek sveria visas dviratis? dekoju uz info.

-4r

"Sail"  wrote in message news:l0pbeq$ff8$1@trimpas.omnitel.net...

Bandyk, tik kad tie bandymai nepigus, geriau pradzioj apsispresti, ko nori,
tada daryti.

Mano patirtim, tai norisi, kad elektra vaziuotu smagiai. O minti vis vien
bus nyku, lyginant su paprastu dviraciu. Tad jau geriau daryti gera elektra,
o mynima pasilikti vietoj treniruoklio arba kai norisi susilti salta diena.

250W 36V tai isvis nesusipratimas. As nusipirkau pradzioj 500W 36V, tai
gerai, kad pabandziau su bile kokiais akumais. Akivaizdziai buvo matyt, kad
daiktas galetu buti smagus, nu bet nevaziuoja taip, kaip reikia. Nupirkus
normalu LiPo 48v akumuliatoriu viskas stojo i vietas. Visi, kas pabando,
lieka maloniai nustebinti - ir traukos uztenka, ir greicio. Staigiai
spaudziant gaza iki dugno ir padedant pedalais, kilscioja priekinis ratas.

Ir - nedek akumuliatoriu ant bagazines, tai klystkelis. Geriausa i remo
vidu.

Maniskis i kalna ryja 1.4 kilovato, toliau nuriboja valdiklis. Tiek pakanka,
kad uzvaziuoti bet kur.